Söndag=vilodag

Det regnar ute och man är ledig,är både och det där...man kan vara inne och bara göra ingenting utan att känna att man går miste om något,som man hade gjort om det hade vart soligt...för då hade man känt lite press att man måste ut och ta vara på den! Så är livet här i detta land :) Man vet aldrig när solen kommer igen,carpe diem!

Idag ska jag inte göra något särskilt,bara vara... Såna dagar har man oftast få av,känns bra när man väl får en.

Tog en skön sovmorgon idag,låg i sängen till jag inte orkade mer och sen dess har jag plockat lite härhemma och lyssnat på musik bara. Blir en vända med dammsugaren snart sen en dusch.

Apropå i torsdags förresten när jag var i Gävle med Linda,det var en helt underbar dag,solen sken och det var varmt och gött och både jag och Linda kom fram till att: - Här skulle man kunna bo,vilken härlig stad,ska vi flytta hit?! :) Grymt mysig stad!

Vi var hos en kinesolog där och scannade kroppen och fick medicin mot lite olika saker som kroppen behövde...svårt att förklara men prova detta det är helt otroligt läckert! En hälsoundersökning för hela kroppen som tar i snitt 1 timme där med den maskinen och som skulle ta sjukhuset 7 månader att komma fram till.

Svar direkt och medicin med sej hem...(Sikon heter maskinen) Vet ej om det stavas så,men nånting sånt...

Ha en skön regnig dag ;)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0