Sommar sommar sommar

Känns att sommaren är på väg nu,från och med i Lördags :) Lite regn till och från men vad tusan det behövs ju det å... Nu är min tapetsering färidg och lägenheten är tipp topp! Känns helt underbart skönt!

Igår va jag ledig och fixade det sista och tog 2 varv runt sjön med Maria på em,lovely väder ;)

Efter vi hade svettats lite med powerwalk-jogg så gick vi till ica och köpte en nygrillad kyckling och åkte hem till henne och gjorde mat... Enkelt men väääldigt gött!

Rensade kycklingen o la den i en ugnsform,klippte över soltorkade tomater,fetaost och hällde över mildas matlagningsgrädde...in i ugnen till osten hade smält och fått lite färg. Till detta åt vi fullkornspasta med coctailtomater och mera fetaost på sidan om,hur mumsigt låter det inte?

Och ännu mera go-poäng blev det när vi dukade ute på hennes balkong i sommarkvällen hehe

Även att vi hann äta upp o surra lite innan det kom en skur och jag åkte hem. Fick två besök igårkväll,först mamsen som kom och drack kaffe och fikade lite...ville ju visa hur tapetseringen blev :) Sen gick jag o mötte Linda när mamma åkte hem strax efter 22-tiden.

Ikväll är det jobb fram till 22:15 sen blir det filmmys och imor bär det av till Gävle med Linda,det ska bli en rolig tripp och en skön ledig dag,känns lite pirrigt haha!!!

Cool låt:



Ciao

Puuusss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0