Gonatt fredag

Nu är det dags att sova. Kom hem från ön för en stund sen. Har umgåtts med Maria hela dan idag efter att jag hämtade henne. Vi började med o kolla tapeter på K-rauta sen så blev det,plantagen,systembolaget,birsta city,mat,film och nu gonatt!

Jag o Maria har snackat ända sen den gick på bio att vi ska se och vi ska se Avatar och ikväll blev det av. Den var bra,thats it. 2tim 42min...ja vad ska man säga,hade inte behövt vara så lång.

Sköna kommentarer efter filmen: Asså han som gjort den här filmen måste typ ha tagit nåt eller haft en skruv lös,eller en kombo? Det första sa Maria och det andra hennes bror Johan hehe (lätt att ha höööga förväntningar när man hört sååå mkt om den!)

Har haft en skön ledig fredag,solen har ju skinit hela dagen med sin närvaro och himlen har varit blå,blåare,blåast så inget att klaga på alls!

Imorn blir det sovmorgon igen,jippi! Sen ska jag o Maria en sväng på stan och kika lite,kanske Joanna hänger på oss också imorn,stan och sen utgång på kvällen. Kan bli grymt! Men man ska inte ha för höga förväntningar då blir det bäst...

Avslutar den här dagen med den här tjejen,ung men sååå grym.

Ciao puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0