BLOGGTORKA THERE IS!

Nu har det varit en väldigt dålig uppdatering på sista tiden,har varken haft lust eller ork.



Vad har då hänt sen sist..?

Jobb,umgänge,Umeåbesök,middagar,utgångar...nånting sånt :) Är på jobbet just nu och har precis haft lunch. Mentor förra veckan och den här veckan,grymt kul! Isabell och Vildana heter mina "elever" :)

Igår efter jobbet åkte jag först hem till mamma och gick en promenad sen så åkte jag hem och bytte om för att sedan träffa Maria nere på stan och käka Indiskt på Tandoori mmmums vad gött det va´!

Tack för igårkväll gumman ;)

Idag efter jobbet blir det tvättstuga och sen vet jag inte vad jag ska hitta på,blir nog rätt chill... 

By the way så är jag sjukt sugen på att tapetsera om i min hall och i mitt kök..! Nån som har lust att hjälpa till??? =p

Ciao nu är rasten slut

Puss puss see ya´! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0