3 dagars jobb kvar...

Jepp jepp jobbar ikväll,imorn och torsdag sen bär det av på en veckas semester,ska bli grymt skönt och välförtjänt! Mmm...sola och bada hela dagarna långa ;)

Har börjat cykla till och från jobbet och det är sååå himla skönt! Nu är det skönare än nånsin med tanke på att jag kört typ 100 mil den senaste veckan,först Gävle fram o tillbaka i torsdags sen i söndags körde jag ju till Umeå ;)

Men båda var ju klart värt det,bra utdelning på bägge ställena,huvudsaken det hehe Får va lite stel i kroppen ett tag nu,lär ju bli bättre av cykling o sen outlandish!

Ha en mysig kväll,nu måste jag börja jobba igen...slutar 21:45 ikväll och jag håller tummarna att det INTE regnar!

Puss puss

 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0