Torsdagsledigt

Började dagen med en skön sovmorgon...städade till lite och grejade med saker och ting innan det var dags att göra sej iordning för födelsedagsfirande hos mormor. På vägen dit stannade jag och köpte lite blommor och en ängel till henne,en liten skyddsängel :)

Fikade go-fika hos mormor,bullar,kakor och en blåbärs-prinsess-tårta. Det var jag,Maya,Therese,Annika och Sten som var där...och födelsedagsbarnet förstås som fyllde 86 år dagen till ära!

Efter firandet så åkte jag med Therese och Maya hem till dom,vi tog det lugnt där,servade takskottare med kaffe även hahahahaha vilka fräckisar!

Nu ska jag kolla tv och bara ha det mys i mitt nystädade och fräscha hem,nyduschad och allt! Mmm me like that ;)

Ciao vi hörs

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0