ONSDAG

Igår efter jobbet träffade jag Maria på Chaow Praya River och vi käkade Thai och hade update på vad som hänt den senaste tiden när vi inte setts...hehe det var nice att få prata av sej lite :)

Efter vi hade käkat och var supermätta så tog vi min bil och åkte hem till mej och drack te och pratade vidare. Maria fick också se mitt "nya" vardagsrum och hon tyckte som jag att det blev super med VITT!

Nu har jag precis lagt mej och jag ser tv,kanske ska prova att slå igång en film och se om det går bättre ikväll...igår satte jag igång The Ugly Truth,orkade se typ 10 min innan jag kände att jag höll på att somna =p

Ha det gött så länge!

Ciao

Puss Puss

Till min sötnos:


Hihi Mmmums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0