Good day

Hej!

Tänkte berätta lite om helgen...

I fredags var jag heeelt slut efter jobbet och arbetsveckan så jag tog en dusch sen var det sängen typ hela fredagskvällen. Skulle egentligen umgåtts med Maria och dricka vin och mysa med massa girltalk och ost & kex,men men båda två kände att vi fick ta det en annan dag.

Och istället för att jag tog det andra alternativet,att åka ut till ön och laga taccos och äta med familjen Larsson så blev det en bilresa ner på Donken och sen hem till fredagsmys solo.

Gårdagen bjöd på sol,promenad,sidsjön,korvgrillning,varm choklad,ostsmörgås,jordgubbar,Gif-Boden och sen ett inköp av en iPHONE följt av go´middag med mamma och Anders :)

Vi kollade tv hela kvällen och umgicks,var där fram till tolvslaget ungefär sen så åkte jag hem. Väl hemma så gav jag mej tusan på att jag skulle få till spotify på min iPHONE och det lyckades jag äntligen med! (hade jävlats för mej hemma hos mamma så jag var så less,men sen när den fick kontakt med min lap så gick det som en dans)

Idag ska jag träffa Linda,får se vad vi hittar på,kanske vi kollar in giffarnas match och käkar nåt gott,chansen finns ju att det blir nåt sånt ;)

Puss puss ha en skön söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0