BioMYS

Var på bio ikväll med Maria,vi såh snabba cash,har tänkt se den ett bra tag och nu äntligen blev det av...Den var Godkänd,lite dåligt slut som många andra filmer men annars helt OK.

Idag på jobbet skulle jag och 4 stycken kollegor till lägga ett nytt schema,vi är med i den så kallade arebtsmönstergruppen :) Det var sjukt krävande och hjärnan har inte jobbat så hårt sen man gick i skolan? typ nåt sånt...om man är trött i skallen en vanlig dag så är det inget emot vad jag var när jag gick ut från jobbet IDAG! Damn! Men nu är det klart,det nya schemat som börjar gälla v.15

Det sista vi gjorde var att hänga upp det för beskådning för resten av bygget som varit väldigt nyfikna på hur det kommer bli/se ut...

Nu ska jag kolla om min baby jobbat klart,om han äntligen är hemma efter sin tuffa arbetsdag sen sju imorse!

Gonatt sov gott ;)

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0