Äntligen!

Har varit sängliggandes i några dagar nu,har inte känt mej alltför pigg om man säger så... :(

Men idag känner jag mej mkt bättre,skönt! Hoppas det håller i sej.

Har sett en del film nu när jag legat hemma...Luftslottet som sprängdes,Spanglish,Notebook,The Ugly Truth & Erin Brokovich.

Idag på kvällningen vid halv sex när jag hade fräschat till mej så åkte jag och bytte 2 leggings till 2 andra färger på cubus,senn så åkte jag och fick lite middag i magen hos Maria på Grand :) Kvällsbuffé,mums! Idag bjöds det på ugnsfalukorv med potatis...samt bröd,ost,kex,sallad ja allt vad en kvällsbuffé på Grand innebär helt enkelt...

Även att Idol-Robin och Made In Sweden-Kim bodde på hotellet så dom käkade också,tydligen sjöng dom på birsta city ikväll,nån ny låt dom gjort tillsammans...haha man lär sej nåt nytt varje dag

Nu ska jag fundera lite på när jag ska ta min sommarsemester,så svårt att veta nu ju!? Men det är sista dagen imorn så bäst man funderar hur man vill ha det!






Åh vad jag längtar...shit asså,längtan är ENORM efter DEJ just nu baby

Puss puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0