Sömn

I veckan har det inte blivit många timmars sömn per natt...på grund av en del saker hehe Men det va´lätt värt d!

Igår efter jobbet åkte jag och lämnade in däcket med punktering på gummiverkstad så nu är det klart,känns bra...När vi kom hem från turkiet förra fredagen så hade jag ju fått punktering,en stooor skruv som satt intryckt i det. Hmm?! Jaja shit happens :)

Iaf sen så åkte jag hem och käkade lite och tog det rätt chill,en skön dusch senare och lite cam så var det dags att köra upp till Umeå,efter många om och men så blev det av =p

Åkte strax efter åtta och var framme ca 2½ timme senare,lugnt med trafik och ljust och fint väder,nemas problemas :) Tur man gillar att köra bil,men jag var trött innan jag åkte för hade ju haft en lång dag med start kl 05:00 men det gick över förväntan för somnade inte förrän vid 3 inatt...ibland förvånas man av sej själv,gick nog på något extrabatteri/reserv.

Ha en skön lördag nu ska jag se om jag kan fixa så att jag kan se giffarnas match!

Ha det så mysigt,det har jag...

Puss

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0