Min lediga dag i bilder...




"Midsommarmat" hemma hos mamsen ikväll efter gifmatchen,
mitt förslag eftersom att jag jobbar
hela midsommarhelgen och inte hänger med och firar...


Mmm...gottgott! Sill har jag älskat sen jag var typ 4 år =p


Superbra schampo och balsam Just Glow,because I´m worth it!


Köpte 3 par glajjor idag,världens sämsta bild I know! Lägger upp en bättre
bild nån annan dag...pallar inte nu :)


Plockade blommor idag med mamma,underbart varm,solig och skön LEDIG dag!

Brorsan kom även hem idag,han bilade imorse från lule vid 10 och kom fram vid 17-tiden,då träffades vi på Norrporten Arena och gjorde oss redo för giffarnas match med allt vad det innebar. 0-1 efter att en gifspelare nuddade i bollen och det var självmål! Trist som fan,borde iaf tagit 1 poäng idag,minst!

Skönt att träffa brorsan igen,ses inte så himla ofta,en månad sen sist,det tycker jag är lääänge.

Nattinatti sov så gött ;)

Puss puss

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0