Mammamys :)

Idag har jag vart ledig och träffat både min kusin Therese och hennes dotter Maya och käkat lunch med dom...Sen nu ikväll så var jag och mamma och käkade thai på chaow praya river,varmrätt och efterrätt plus en öl blev det för mej :) Mamma åt samma rätt,kycklingfilé med kokosmjölk och grön curry,supergott! Efterrätt friterad banan,mmmumsigt alltihopa och så mätt man blev! Lunchen idag var go´den med,bite lines pizza-salladsbuffé ;) En riktig heldag i matens tecken hehe så ska det vara "ibland" =p

Dagen i bilder:


Maya blir kramsugen när hon ser Uttern från himlabadet,så fort hon såg
honom så sa hon jag ska krama och så sprang hon allt hon hade! Sötis :)


Vin,vatten och öl :)


Bara en dag kvar innan semester,syns det? ;)




Mamma vann 1000kr i presentkort på himlabadets relax. Vi satt i
invitos tält och drack öl och så kommer en av bollarna som dom
sparkade/kastade från scenen flygande precis vid mammas fötter
och precis den bollen var vinnarbollen,vad är oddset på det? haha
skoj var det iallafall,vi fattade inget,trodde alla hade vunnit som fångade
en boll men det var bara mammas som det stod vinst på :)
Ja...vad säger man? Plötsligt händer det! Mamma passade på att skrapa
trisslott men det var en nitlott...Man kan inte få allt =p

Tack för en superdag och kväll!

Snart blir det sussa så man orkar med helgen :)

Puss kram ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0