Home sweet home

imorse kom vi hem vid 7-tiden till midlanda,sjukt trötta efter att varit vakna ett dygn,dåligt med sömn på flyget...Och som jag frös när jag kom ut från flygplatsen,det var soligt men blåste sååå j-la mkt! Där stod man i sin klänning och flipflopsen som man åkte i från värmen,var så varmt när vi åkte hem där på kvällen sen så ville jag väl inte riktigt inse att jag skulle till kallare väder.

Jaja iaf så har jag idag tvättat,städat lite och tagit det lugnt...sen snackat med brorsan och träffat Maria,vi käkade sibylla och uppdaterade varandra lite ;) Tvättade även bilen i biltvätten på norrmalm och det var så kul för Maria har inte suttit i en biltvätt nångång eller vad hon sa så hon satt som ett barn o tyckte det va lite läskigt! hehe schötisch :) När Maria blev hämtad av Nenne och åkte hem till ön så åkte jag till Linda och vi tog en promenad på östermalm...skönt men blåsigtsom sagt!

Roligt att träffa både Linda o Maria idag och snacka lite skit och äta och motionera hehe

Nu ska jag se klart på cast away som är på kanal 5 sen ska jag sussa för jag är sååå trött efter att ha varit vaken i typ 1½ dygn
Ska bli mys o sova i MIN egna säng inatt,med myskuddar och SKÖNT mysigt täcke också för den delen.

Borta bra men hemma bäst...

Ciao ciao

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0