10 år av sorg och saknad...


Mamma har satt blommor och plockat liljekonvaljer...

Jag köpte en kärleksbukett från mej och brorsan...


Idag är det exakt 10 år sedan min pappa gick bort...alldeles för tidigt 48 år gammal i en hjärtinfarkt. Den dagen kommer jag aldrig i hela mitt förhoppningsvis lååånga liv att glömma!

Jag saknar honom så oerhört mycket och tänker på honom jättemycket och ofta.

Pappa du är min skyddsängel och jag vet att även fast du inte är i mitt liv levande så finns du där och är med mej i alla lägen,jobbiga som roliga och det är jag sååå tacksam för,jag känner verkligen din närhet fast att du är så långt borta och inte i livet!

Älskar dej mest av allt i hela världen och saknar dej lika mycket,hoppas vi ses en dag på andra sidan...ett liv efter döden hoppas jag på,där man återförenas med alla sina..!

himmel.jpg image by sussielina

Pussar och kramar i massor till dej älskade Pappa idag...

Du är för alltid i mitt hjärta och i mina tankar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0