Blöta ner!!!

Nej nu får det vara dags att blöta ner bloggen efter denna bloggtorka,its like sahara here! Damn! Fy mej =p

Idag efter jobbet när jag hade sopat av bilen så drog jag in på stan och klippte mej och nu ikväll blev jag sååå sugen på att tona håret så jag åkte på affären och handlade lite mat plus en kastanj-toning :)

Precis fönat det så nu är det klart och resultatet blev super! Känns jättefräscht nu efter både klipp och färg,NICE!

Har också lämnat in tipset till tipsmästerskapet,hoppas att jag får in raden så jag har chans att vinna hela mästerskapet ;) Avslutning nästa helg,får se hur det går...ligger på 4:e eller 5:e plats nu av cirka 20 pers. så det får man ju vara nöjd med,man är ju trots allt ingen expert! hehe

Nej nu ska jag snart lägga mej,lär väl somna med lapen i famnen framför nån film...får se. Börjar 7.15 imornbitti så det blir kämpigt att ta sej upp,borde sova snart men nattmänniska som jag är lär det bli svårt.

Nattpuss ;)

På återskrivande..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0