Tisdagkväll

Helgen var grym,lördagen var grym! ;) 30-årskalas med allt vad det innebar hehe

Söndagen var seg,segare,segast men jag tog mej faktiskt iväg till Paula med mamma och Anders,åt smörgåstårta och cheesecake det var mums! Paula fyllde också år i lördags därför vi var dit och firade henne lite...

När jag kom hem vid åtta kollade jag på blåsningen och inte så långt därefter så blev jag omhändertagen av John Blund i den sjunde himlen ;) Mmm...jag sov som ett barn.

Vad som händer nu i veckan som är skoj är afterwork på allstar på torsdag med god mat,skvaller och hockey,sen träning om tiden inte rinner iväg så fort som den lär göra :)

Sen på fredag kommer brorsan och Maria hit och vi ska fira att han fyllt år och på lördag är det Tipsavslutningen!

Ungefä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0