Slapp lördag

Igår efter bion gick vi hem och satte oss och kollade tv tills ögonen inte kunde hålla sej öppna längre...hehe apropå det så hade jag svårt med att hålla dom heeelt öppna under hela filmen,den var bra och så men det spelar ingen roll när töttheten knackar på :)

Idag hade vi liten sovmorgon,klev upp vid kvart i elva och sen dess har vi bara varit inne och käkat lite och sett tv och så... Trist väder ute,regnar och är blött blött blött. Snön som var när jag kom har försvunnit med en väldans fart,bar mark lite här och där och träden är bara...

Känns som söndag idag,slappt hemma bara utan något på schemat. Sista dagen med varandra idag innan jag åker hem imorn,känns riktigt tungt,man kan inte tänka sej att man ska åka hem. Jag har ju vant mej vid att vara här i Varberg nu ju ;)

Men men allt har ett slut...för denna gång.

NU ska jag mysa in i det sista med min babe...

Puss puss och ha en grym lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0