Göteborg nästa

Idag åkte vi till Göteborg och gick runt och shoppade lite,eller jag shoppade ;) Love köpte två bälten :)

Handlade en vårjacka,så varmt här så var bara tvungen! Sen köpte jag strumpor,rakhyvlar,skinnhandskar och en sjal! Igår köpte jag två snygga halsband...

Så nice att få gå på Zara,TOPSHOP,SOLO m.m och kolla

Det har varit en toppendag i Göteborg...bara gått runt och kollat en massa och tagit en god lunch och fikamys,lovely att vara ledig och bara få vara ibland,det behöver man verkligen.

Vi var borta från ca. halv ett till halv sex och nu har vi bara tagit det lugnt hemma här och myst,tågresan hem var segast! Vi tog taxi från stationen för vi var så slut i ben och huvet och allt vad det var haha Skönast var det är vi kom hem hit och bara fick lägga oss i sängen och ta det LUGNT...Mmmys!

Nu ska vi alldeles snart gå på bio och se Shutter Island med bl.a Leonardo Di Caprio...Fredagsmys me like!

nu måste jag sluta! Ha en skön fredag med allt vad fredagsmys innebär =p

http://fileserver.tinker.com/tinker/events/4/4283_main_image_1245185665.jpg

Puss puss

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0