Friday Im In LOVE

Yes det är jag verkligen! Mmm... ;)

Just nu är jag i Stockholm,jag och mamsen åkte tåget 06.08 imorse och var framme halv tio. Klev upp strax innan fem så man är lite slut i skallen men det går nog över snart när man kommer ut på stan. Är i lägenheten nu och tar det lugnt bara,ska fika något lätt innan vi drar på la stada :)

hehe brorsan kommenterade precis att jag ofta skriver om att jag inte har sovit så många timmar,han har nog rätt,men men sömn är överskattat det kan man göra i graven,eller? =p

Ha en grym fredag!

Hörs (snart)

OCH sist men absolut inte minst: JAG saknar dej baby,JÄTTEmycket! Men snart ses vi,jag längtarrr ;)



PUSSAR

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0