Men hallå!

Har hänt en del sen sist jag skrev här på bloggen...kort sammanfattning:

Inställd Egyptenresa på grund av fucking vulkanutbrott
Sjukdom
Kryssning
Födelsedagsfirande
Fest
Fotboll

Igår kom brorsan hem för det var ju dags för hemmamatch för Giffarna. Efter matchen som slutade 1-1 mot Jönköping Södra så åkte vi hem till mej hela familjen. Vi käkade smörgåstårta och fikade lite sötsaker. Brorsan som inte var hemma här eller med på kryssningen när jag fyllde år uppvaktade mej :)

Jag fick 2 grymma presenter! Roxette-biljett och Madonna Sticky & Sweet Tour DVD och CD...sååå najs ;)







Håller på å kollar på den nu,såna grymma flashbacks man får till Ullevi den 9 aug 2009...oj oj oj

Nu ska jag kolla lite tv och lyssna lite musik,bara njuta av att jag är klar med tvättningen!

Puss

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0