Bilprovningen

Igår var jag och besiktade bilen,sånt är ju alltid nervöst för man har ju liksom ingen koll på vrålåket...är ju ingen bilmektjej om man säger så hehe :) Men men till saken så gick den rakt igenom!

300kr draget från kortet och ett blankt vitt papper när jag gick ut därifrån,det var summan av kardemumman ;) Kändes som jag hade vunnit en miljon ungefär haha nej okej kanske inte riktigt men glad blev jag!!!


Har natthelg i helgen,jobbade 18-02 igår och idag jobbar jag 19-03...rätt okej,får ju sovmorron iaf =p

Idag har jag varit ute på en powerwalk med stavarna,så sjukt härligt i solen mmm...Nyss tagit en dusch och bara slappar,skönt d.

Ciao så länge ha det gött!

Hade gärna sett el clasico ikväll men...man jobbar ju :(

HEJA BARCA! HEJA ZLATAN! HEJA MESSI!

PUSS CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0