11 dagar

...kvar till jag åker till Hurghada,det ska bli så skönt och välbehövligt!

Nu har man vart ledig igår och är ledig idag med efter allt påskarbete. Passar på att bara ta dagarna som dom är när jag är ledig. Igår blev det en rejäl sovmorron,hemma och bara slappade. Sen åkte jag hem till mamma och Anders en sväng och käkade och så. Efter det blev det en prommis här runt där jag bor och slutligen en tripp ut till Tess för o snacka lite,bland annat om Hurghada ;)

Idag blev åsså en skön sovmorron,käkat frukost och slappat...ska träffa Maria på stan halv fem är det tänkt, Hon ska shoppa lite till nya lyan tror jag :) Sen blir det nån middag nånstans,tillsammans och ikväll ska jah träna halv nio på badhuset.

Ha en skön dag,trots att solen skiner med sin frånvaro,suck!

Ciao ciao

Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0