TRÖTT,TRÖTTARE,LINDA

Shit jag är så trött i både kropp och skalle just nu...åsså har jag 2timmar kvar av jobb,hur ska detta gå?!

Efter jobbet ska jag träna,handla sen hem,fixa lite mat,duscha och greja :) Längtar till ikväll när jag bara tar det lugnt framför tvn ;)

Igår vann GIFFARNA med 2-0,så gött! AZIZ visade ju på slutet vem han är när han fintade bort målvakten som gick och köpte korv,medan han tog med sej bollen promenerandes in i mål hehehe ;)

Idag kom jag också att tänka på den här lilla gubben från när man va liten:
(Det var när ett företag som hette Plupp...kom på tal)


Hehe nån som känner igen denna figur? Brorsan kanske..? =p

Ha en skön kväll,mys på det ska jag göra efter allt slit!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: André

Klart jag kommer ihåg Plupp!

2009-09-09 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0