MYS

Igår efter jobbet tvättade jag,städade och gick en liten promenad. Stegräkningen går bara fint,skulle dock vilja gå fler steg än vad jag fått ihop de här 2 dagarna,men men man gör ju så gott det går!

Gårdagskvällen bestod även av idol såklart sen så blev det mer mys framför tvn,Star Trek 2009...

Köpte med mej kinamat från cherry woken också,mums vad gott det var! Ska äta upp det som blev över snart här på lunchen...jag behöver mat nu då jag inte åt en stadig frukost! Helst av allt skulle jag vilja äta sen gå och lägga mej och vila nån timma,men...vila får man göra i graven!

Trött idag då jag inte fick många timmars sömn inatt ;) Somnade väl typ halv två,filmen va slut halv ett...

Puss Puss så länge

Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

http://www.storyofstuff.com/

2009-09-24 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0