Måndag...

...måste vara den sämsta dagen på hela veckan,segt! Hela veckan framför sej,sjukt jobbigt!

Idag jobbar jag 11.15-19.45 skulle egentligen jobbat 7-15.30 men sov så dåligt inatt så fick ändra tiden,så grymt snällt att det gick,det tackar vi för :)

Helgen har varit helt överlägsen,utgång fredag och lördag, Oscarx2 grymt grymt grymt! ;)

Igår var det bara mys hela dagen och kvällen...mmm nice! Även att jag och Ida fick hemlagad mat i lördagsnatt haha spaghetti och köttfärssås lagades till oss...mycket gulligt och ambitiöst må jag säga,gottgott =p

hehe vi käkade allihopa sen hade vi energi för en lååång natt hahahaha eller inte,somnade efter lite skitsnack och en påslagen film på laptopen...5min filmvisning sen var det natta,undra varför?! =D

Ciao

Puss Puss





Kommentarer
Postat av: anna

nu funkar det! :)

jag har inga pengar på mobilen, så jag kan inte svara på ditt sms! men ja, det är jävligt typiskt att man ska må dåligt när man inte får! tänk på det linda, du får bara vara sjuk på fritiden ;)

2009-09-15 @ 22:21:17
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Maria

ellerhur gumms. =)

2009-09-16 @ 19:26:07
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0