LoveGame

Åh vad trött jag är! Klev upp tio i sju imorse och åkte och jobbade 7.30-13,sen tränade jag styrka med mamma och vi gick en prommis runt sjön. När vi var färdig med all fysisk aktivitet för idag köpte vi med oss thaimat hem:)

Nu har jag kommit hem och duschat och har tvättstuga...inte vad jag känner för just nu men har inge mkt tvätt(som vanligt) så det är lugnt. Men när allt är hängt och fixat blir det nog mys med film härhemma,ska inte röra en fena! Nu är tydligen Män som hatar kvinnor klar här ser jag,ska nog se den ikväll,den var ju riktigt bra...rå dock för att vara en svensk film! Inte direkt som den svenska filmer brukar va...

Puss Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0