Ledig måndag

Idag har jag varit ledig...sov till halv elva då jag blev väckt av att mobilen ringde,lika bra det!

 Efter att jag hade klivit upp gick allt som i slow motion,jag satt och surfade och lyssnade spotify ett bra tag innan jag drog fram dammsugaren och började fixa härhemma...efter det tog det stopp! Då ville jag bara UT,så jag tog på mej träningskläderna och åkte iväg till gymmet och körde lite mer än en timme.

När jag hade tränat klart så gick jag på affären och handlade lite,sen åkte jag hem och fixade lite mer hemma,satt inte en sekund förrän mamma kom och vi åt gräddstuvad pytt med rödbetor,mmmums! Var så längesen man åt det så tyckte det var dags :)

Efter maten tog vi en kort promenad sen gick vi ut till mammas bil och putsade hennes rutor och torkade ur bilen lite...skönt skönt

Mamma åkte hem och jag som inte kunde bara gå upp och ta det lugnt fick för mej att nu när jag ändå gick på högvarv (tröttheten hade gått över till energi) så kunde jag ju åka iväg och dammsuga ur det lilla grus som låg på mina mattor och torka lite damm ur min bil,hahaha fan vad sjuk man är,får aldrig nog! Men bilen är tipptopp nu ;)

Nu har jag äntligen trappat ner och duschat,så nu sitter jag här i morgonrocken och ska snart krypa ner och kolla på Färjan har jag tänkt,får se om jag klarar av att hålla mej vaken =p Hehe känns inte som man varit ledig idag,men men det gäller att passa på att fixa och dona när man är ledig. Och hade jag inte tränat så hårt som jag gjorde idag så...oh my vilken träningsvärk jag kommer ha imorn,men det känns sååå bra!!!

Kommer sova som en liten bebis inatt vill jag lova,bra det för imorn är det jobb 8-16.30 sen Gifmatch. Ska ju va där vid fem så det blir till att åka direkt,typ...får se om jag åker hem en sväng kanske.

Ha en skön kväll och heja gif imorn!

Puss puss

Sov sött när det blir dags *blink*

Kommentarer
Postat av: daniel

får man nå pengar om du blir känd bloggare för att man kom på namnet på bloggen? och gud, du städar lika mkt fortfarande :) haha... du är för gullig du...

2009-09-08 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0