Dagen D

Yes idag är dagen här då jag åker till Kemer,jag kan inte fatta att ikväll går planet... Har precis duschat och ska försöka packa lite mer,jag är inte den som gillar att packa,tycker det är så svårt! ;) Men men det brukar lösa sej!

Igår efter jobbet åkte jag hem och käkade och tog en snabbdusch. Sen tog jag med mej hink,trasa och ajax och så åkte jag till statoil och dammsög och och torkade ur bilen,gjorde rent mattor och allt,avslutningsvis åkte jag in i biltvätten och gjorde ren goingen,det behövdes verkligen! Invändigt däremot blir oftare,vill att den ska vara tipptopp jämt,helst..! Haha

Så nu är den superfin,kan man lämna den hemma med gott samvete hehe Även att jag igår när jag torkade ur dörrar o.s.v tog mej friheten att torka av fälgarna som inte blir helt rena när man kör den i tvätten...ska jag börja göra jämt framöver. Slipper man få bakläxa av Anders! =p

Efter städningen åkte jag hem och fixade lite med disk och så...sen blev det stavgång en timme ungefär,sen idol och sen var det typ godnatt...sov 2 timmar och vaknade 23.52 och flög upp ur sängen för då var det bråttom! Skulle nämligen hämta en kompis på jobb och skjutsa till fest. Så när jag kom hem så var jag ju rätt pigg igen så då började jag att surfa och fixa med nya låtar till mp3:n,slocknade inte förrän typ halv 4...

Idag ska jag träffa Maria en sväng vid tolvtiden och surra och käka lunch har vi tänkt,var en evighet vi sågs känns det som! Ska bli kul att prata av sej lite...

Bjuder på en låt när det talas om Maria "Pöppe" Larsson hehe skönaste tjejen ;) Det här ÄR HENNES låt!



Längtar till jag får se "förfestdansen" igen gums! hehe Snyggo hörs och ses snart!

Puss Puss

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0