BACK IN BUIS

Nu är jag tillbaka på jobbet efter 4 härliga veckors semester...kan inte fatta att det är över för denna gång!

Sista veckan var jag iofs sjukskriven för jag har/har haft sånna problem med magen,inge kul alls :( Men nu är det på bättringsvägen...hoppas jag!

Från och med den här veckan är jag igång med min träning igen,ska bli skönt att komma igång! Igår var det powerwalk och idag var det gymmet. Imorn blir det både och! Niiice

Helgen som var kommer jag inte ihåg om jag berättat om?! I fredags var det ju tjejfest hemma hos Pöppe,grymt kul kväll,skönt gäng vi var! Roligast var på festen för nåt minne av oscar har jag inte...det är det lilla.

I lördags var jag,Gabbi och Maria först ut och käkade på källarkrogen...sen gick vi och såg nya Beck,då följde även Emelie med. Efter bion funderade vi en stund hur vi skulle göra... Hemgång? eller Utgång? Maria bestämde sej för att åka hem för hon var för trött och slut efter en jobbig jobbvecka. Men jag,Gabbi och Emelie gick till stadshuset och det var fett grymt! ;)

Söndagen gjorde jag inte mycket,sov mest hela dan och hade sån jäkla ångest inför att börja jobba!

Här bjuder jag på en skön remix av Lady Gagas Love Game...sweet



Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0