Varmblodig

Har kommit fram till att jag är ett riktigt varmblod! Medan folk runtomkring mej går och huttrar och pälsar på sej så går jag runt i lite lättare kläder. Som förra vintern envisades jag med att använda skinnjackan för det mesta :)

Min Maria hon är nästan alltid kall om händerna och jag är alltid varm om händerna så hon vet vem hon ska värma sej på,eller hur gums? ;) hehe

Som nu idag så har jag bara leggings och en klänning,barfota och nike´s...jag vill inte inse att sommaren är över helt enkelt :)

Igår var jag och solade med mamma efter jobbet sen så åkte vi hem och gjorde oss iordning och sen blev det bite line för hela slanten med taccobuffé och öl,hockey och firande av Elin som fyller år på lördag,det var mysigt och gud så gott det var med taccos! Mmmums!

Nu ska jag rasta mej,sitter på jobbet till 19.45 idag sen blir det idol och lugna gatan ikväll,utgång imorn som det ser ut...Ha en grym fredag!

Ciao Puss ;)


(Ett varmblod som jag fick fram när jag googlade bild)

Kommentarer
Postat av: maria

sötis, jag vet att jag alltid kan värma mig hos dig. =)

2009-10-09 @ 19:50:02
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0