Tja

Nu ska jag alldeles strax börja jobba,jobbar 15-23.30 idag,rätt okej faktiskt,fick man sova ut idag och ta det lugnt innan jobb...sen är det inte lika jobbigt att jobba kväll som dag,lugnare tempo.skönt!

Tänkte först berätta lite om söndag & måndag. I söndags bjöd jag hem mamma,Anders och brorsan på min hemlagade soppa,till det blev det minibaguetter. Efterrätten stod mamma för,hon hade gjort en supergod ananaspaj :) vi drack kaffe och åt även pepparkakor som jag hade köpt hem,tyckte det kunde va lite mysigt hehe

Medan vi fikade slog vi igång senaste Wallander Prästen och bara satt och mös,en riktig mys-söndag alltså tillsammans med mina kära!

Gårdagen som jag också var ledig tillbringade jag med brorsan,vi käkade först lunch på bite line med Ullberg och Åsa,sen så flanerade vi lite på stan =p Sen besökte vi Sten på sjukhuset,sen Ikea och kollade lite inför brorsans flytt,soffa,säng o.s.v...och jag fick lite småsaker inhandlade. Sen till sist bar det iväg till Norrporten Arena eftersom Giffarna hade match igår. Den gick inge vidare Gif Sundsvall - Väsby united 1-2!

Nu ska jag börja jobba,ha det gött!

Ciao Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0