SHIT!

Jag har sååå j-la ont i kroppen! Vet inte vad jag ska ta mej till,känner för en skön mjuk massage NU! Nån som vill ge mej en? ;)

Nu slutar jag och nu blir det hem en SNABBIS sen bär det av till Norrporten Arena,ikväll giffarna ska vi ta 3 POÄNG!!! Right? :)

Måste även berätta att min coach kom förbi mej här på jobbet för en liten stund sen och sa att hon hade lyssnat på några samtal av mej idag och att hon blev alldeles rörd när hon hörde dom för att jag var så grym!!! Åh jag blev också rörd,så kul att höra sånt,snacka om pepp! ;) hihi

Pösspöss ha en skön kväll...




Kommentarer
Postat av: ewa

hah ja, antar det xP jag har alltid haft passion for fashion så att det var inte så konstigt att tidigare eller senare kommer jag att designa egna kläder och börja senare sy dem också ^^ fast jag har knappast någon tid längre för att det är bara så mycket med skolan... men ibland hittar man en timme eller två i veckan ^^

2009-10-05 @ 16:20:10
URL: http://ewak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0