Lördagskväll

Yes det är det och jag sitter på jobbet,ska jobba fram till 23.15 sen kanske det blir utgång,får se hur jag känner sen...nu är det ju "baaara" 3 timmar kvar på passet,wow!

Åh jag vill inte det här nu...men jag kan känna mej grymt glad när jag tänker på att jag skulle egentligen jobbat 22-06 både igår och idag men fick istället 11.15-19.45 igår och 14.45-23.15 idag :)

Idag var det nästan så jag kunde rita ett kors i taket haha Jag hade nämligen med mej en hemmagjord soppa,made by Linda och smörgräddstekta trattkantareller made by myself,mums vad smarrigt det var! Tack mamma för trattkantarellerna =)

Kanske ses ute i vimlet ikväll!

Puss Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0