3 poäng!

Igårkväll hade Giffarna match mot Syrianska,en mycket viktig match och tro det eller ej men vi tog hem 3 poäng,spännande in i det sista vill jag lova! Åh det var så skönt att vinna,grymt ;)

Efter matchen åkte vi hem till mamma och det blev kvällsfika och prat,härligt härligt. Sen strax efter 23 tog jag mej ut i kylan som jag gruvade mej för och åkte hem och satte i kupévärmaren så jag skulle slippa sätta mej i en kall bil imorse,men tji fick jag! Imorse när jag satte mej så var bilen KALL,blev så jäkla less,förmodligen slår dom väl igång dom vid en viss temp..?!

Men men här på jobbet funkar det ju iaf...hatar verkligen kyla,uff! :(

Just nu är jag på jobbet,slutar 15.30 idag,då är det raka vägen hem till tvättstugan,känns sjukt jobbigt för jag är sååååå jädrans TRÖTT! Imorn blir det sovmorgon hoppas jag,ledig imorn :)

Ha en bra dag,ciao...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0