15 min kvar!

Yes nu får jag snart åka från fulla kunder som ringer in och ska ha taxi och denna jobbiga fluga som flyger runt härinne,ni vet en sån här liiiten blomfluga är det som håller på att göra mej GALEN! Hoppas den inte följer med mej hem bara! :) Tror jag inte den gör för den dör när den känner den ISkalla luften därute..!

Jag får iaf sätta mej i en varm bil för idag va jag så klyftig att jag satte i motorvärmarsladden innan jag gick in och började jobba...bra där Linda!

Nu är det  minuter kvar till och med...10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 sen är det hemresa och göra sej iordning för tjejkväll/natt with my girls

Ciao nu är det t.o.m 4 min kvar flr jag har inte kunnat skriva klart för kunder har ringt,gött!

Puss puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0