PARKERINGSVAKTJÄVEL

Idag jobbade jag till 16.30 sen gick jag på gymmet direkt och körde en timme,sen hem och duschade och sen ner på stan och mötte upp tjejerna på Allstar. Där väntade en massa roligt snack och goood mat ;)

Tråkgt bara att jag var tvungen att mötas av en p-böter när jag kom till bilen när jag skulle köra hem...

Överträdelse enligt punkt 34: Parkerat fordon inom område med förbud att parkera.

Okej jag hade parkerat olagligt men vafan,500 spänn! Snacka om att spola ner pengarna i toan,sucksucksuck!

Men men man ska va glad,hade kunnat vara värre. OCH alla gånger man klarat sej från fortkörningsböter och annat...Jag lever och är frisk,har tak över huvet,ett jobb med en lön som trillar in varje månad,bil,familj,vänner o.s.v o.s.v listan kan göras lång...

Det är ju trots allt bara en fucking p-bot! Glöm det och gå vidare,POFF borta!

Ha en skön kväll nu ska jag mysa till det härhemma,ska se till att få ett bra slut på den här dagen ;)

Puss Puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0