Onsdag

Tänkte börja med att berätta om gårdagskvällen...

Slutade jobba klockan fem,åkte hem direkt och satte igång med tvätten och duschade och fixade lite. Sen strax efter sex plingade det på dörren och mamma och Anders stod där utanför. Hade nämligen bestämt att dom skulle komma och äta middag hemma hos mej (för en gångs skull hehe)

Vi hjälptes åt att kocka något som var nytt för oss alla 3 som vi var supersugna på att prova!

Nämligen:

Tillaga en våffelsmet,tillsätt extra smör,salt och pressad vitlök,räkor... (vad du nu vill ha)

 Som ni märker så liknar detta langos,så gillar man det så kan jag verkligen rekommendera detta,mums!

Tack Anna för tipset ;)

Nu ska jag åka hem och laga lite käk,kanske gör upp smeten som blev kvar igår hehe

Imorn är jag ledig och då ska jag till frisören och klippa och färga håret,sweet!

Ciao så länge

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0