Friskvård 2009

Yes det kan man kalla det. Igårkväll var jag hos Malin på spabehandling för mina fötter i 1 timme och jag kan säga att mina fötter är superlena,som en bebis,dom är fasen pånyttfödda känns det som! Haha sååå härligt.

När jag ändå höll på så bokade jag även in en Thaimassage på 1 timme hos Dom. Åkte dit idag efter jobbet och min kropp är som ny,det behövde jag! Att sitta framför datan dag in och dag ut sätter sina spår,ska börja gå 1 gång i månaden eller varannan ungefär... Bokade in en tid till på onsdag till veckan,ser framemot den!

Angående det här med Friskvård så har vi ju 2000 kr per år som vi får ta ut och jag har helt glömt bort det där och hela tiden skjutit upp det jag har velat göra,konstigt nog?! Men men nu blir det mycket härliga saker inom 2 veckor istället,det är ju inte heller fel :) Kommer vara som en ny människa till jul!

Det här med träningen har jag också tagit tag i nu. Började veckan med wet west-träning på sporthallen i måndagskväll med Mami,så skönt o träna i vattnet!
Sen ikväll ska jag på ett gympapass med Frida. Så himla härligt när man väl är där och får köra på så man svettas och känner adrenalinet pumpar ikapp med musiken =p

Nu ska jag chilla lite innan träningen,ha en skön kväll!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0