Oh herregud!

My life is so wonderful right now!

Jag vill aldrig aka hem...

Underbart med semester.

Sahar ser dagarna ut pa ett ungefar:

09:00 vaknar och gar ner och ater frukostbuffe
10:30 gar ner till beachen eller lagger mej vıd poolen och steker och badar
12:30 lunchbuffe
Steker moch badar
16:30 eftermiddagsfika
20:00-22:00 middagsbuffe

Nu sitter jag och surfar lite efter en heldag vid poolen,ska ga och shoppa lite nu med brorsan innan middan.

Haha jag gillar inte att skriva pa utlandska tangentbord jag ger upp nu =p

Men nu vet nı att jag lever!

Ha det gott det har jag! Mmm ;)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Häärligt för dig! =) yees!! nu äre snart min å idas tur- hoho!! har lite resafeber tro ja. puss puss.. vi ses om några veckor...=)

2009-05-30 @ 22:41:29
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0