Men shit asså!

Kan inte fatta att Norge vann,den var så dålig! Inte var den bäst iaf!

Jaja kul för han och kul för Norge,Nationaldag idag/imorron för dom även! Antar att Ida kommer ha ett himla festande sista tiden nu innan hon drar hem om en vecka :) Nice for her too!

Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen,åker ju på giffarnas bortamatch imorn med supporterbussen :) Haha skoj,speciellt om dom vinner! Hoppas hoppas hoppas på det...

Sen när jag fixat här så blir det sängen så jag kommer upp imorn,vore ju sorgligt att sova över så jag missar bussen =p Nej jag ska inte skoja om det! Det bär av till Uppsala,dom möter Sirius,lagom resa d!

Godnatt sov gott...

Puss Puss

Ciao ;)

Och jag tänker på dej...känns som du är nära fast ändå inte.

Kommentarer
Postat av: anna

men norges låt är ju skitbraaaaaaa

2009-05-17 @ 17:17:02
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0