Ledig

Idag vaknade jag först vid tio och hade världens allergi! Klev upp och tog nässpray,tablett och ögondroppar sen gick jag och la mej igen och sov fram till halv tolv...då gick jag upp o käkade och gjorde mej iordning. Sen har jag fixat med ärenden hela dan,lika bra att ta alltihopa när man ändå är ledig! Fick väldigt mycket gjort.

Synd bara att det viktigaste ärendet inte gick igenom! Åh jag blir så less,köpte ju ett par örhängen för presentkortet och värdechecken jag fick när jag fyllde år...och vad händer! Jo när jag kom hem i lördags på natten så var det ena örhänget borta när ja kände på örat av en slump! Och jag tar ALDRIG försäkringar så då kunde dom ju inte heller hjälpa mej...Jag blir så TRÖTT!!!

Här kommer lite bilder från i lördags och söndags:


Illern Göran? haha kunde lätt tro det men han hette Herman =p


My bitches ;)


Snyggaste tjejen jag vet! Ida du är grym!


Jag efter en skön mängd vin ;)


Ida i taxin


Jag tog en powernap efter min dusch i söndags och somnade med handduken
på huvet,haha vad full i skratt jag blev när jag klev upp och såg handduken
ligga där och man såg ett stort hål efter mitt huvud =)


På parkeringen vid Norrporten Arena...


Brorsan intervjuar i halvtid.


Veckans giffare blev gifspelaren Christian Ek som får köra en Audi A3 1,9 TDI
fram till nästa hemmamatch,hade inte varit helt fel att få göra det.




Yeah I would do that!

Ciao ;)

Ha en fortsatt skön måndag,jag måste ringa och höra om det blir nån allergispruta för mej, det här funkar inte!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: maria

hehe,,, kanske inte den vackraste bilden på mig, ser rätt ansträngd ut...

2009-05-12 @ 15:25:52
URL: http://mtc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0