Just ja!

Lite bilder från dom senaste dagarna...


Pannkakstårta made by brother


Natt och dag


Plankstek a´la Anders




Tabellen...det ser bra ut just nu!


Veckans giffare audin och min...


Mer audi...




Snygg!


Middag hos Ullberg igår,mycket trevligt. God mat,dryck  och härligt sällskap.


Chicken


Efterrätt: sjukt goda svenska jordgubbar,lovely!


På Oscar i dimman...


Mmmojito...


Snyggingen min ;)


Kiss my lips!


Bilden talar för sej själv...

Tack för en grym kväll gumman!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga pics. ;)

Tack för igår som sagt, synd att jag gav upp vid 2 tiden,... men d kommer fler tåg, efter våra semestrar...mm...!

Härligt att du fått spotify btw, u gonna love it!

puss

2009-05-23 @ 13:48:51
URL: http://mtc.blogg.se/
Postat av: Elin

den där pannkakstårtan skulle jag kunna göra mycket för ;)

2009-06-11 @ 23:31:15
URL: http://landellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0