Ingen spruta

Tjabba! Fick ingen spruta idag,dom har slutat ge dom där kortisonsprutorna efter att dom kommit fram till att det inte är bra för kroppen,sånt som kan hända t.ex är att skelletet kan bli urkalkat och man kan få dålig syn...så d va ju inge vidare!

Istället skrev hon ut recept på kortisonnässpray,loratadintabletter och kortisontabletter(som jag får ta i nödfall för dom är så starka) Hoppas det blir bättre!

Shit vad regnet vräker ner utanför fönstret nu,det smattrar på bra,damn! Bra med regn så pollen försvinner,tackar!

Idag var jag och hälsade på Therese och Maya en liten stund,vi kunde äntligen träffas så då tog jag mej ut dit...på vägen hem hade jag en snutmotorcykel efter mej,trodde först att han va ute efter mej men det var han som tur inte,han blinkade inte vänster till min infart,puh! Hahaha =p



Nu ska jag snart laga nån mat sen blir det styrelsemöte med brf:en haha det kallar jag vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0