Hello!

Åh det är så gött! Dragons tar SM-guld samtidigt som Giffarna vinner borta mot Ängelholm! ;)

Jag finner inga ord,är såååå himla glad just nu =p

Lite bilder:


Grillat för första gången i år blev det i söndags,mumma!


Till köttet hade vi rosmarinklyftpotatis med en blandning av olika godsaker i form av grönsaker...
Det var jag,mamsen,Anders och Elin som myste med middag. Efter det spelade vi roulette
med mammas lilla hemma på hennes köksbord :)


Blommorna sen jag fyllde år har ju vissnat här efter varann, så jag räddade
några och stoppade ner i mina Kosta Boda.


När jag kom till jobbet i måndags såg jag dessa postbilar som hade varit
med om en del,den ena värre än den andra...
Shit asså hur orkar man hålla på med sånt här,är det kul eller vad?!?!
Stackars posten,sjukt onödigt!


I måndags var jag på birsta city med Maria och shoppade loss,jag köpte 3 klänningar
och Maria fick med sej 3 par skor hem. Vi började shoppingen med en middag och
avslutade med varsin mjukglass, efter vi hade gått loss i dom olika butikerna.


Idag var jag ute i birsta med Anders och fixade lite ärenden,på Berners och Bauhaus.
Köpte en ny kran till köket och en ny bänkskiva som ska sättas dit förhoppningsvis på torsdag
av en bekant. Kommer blir fett najs. Bilden ovan är från vår lunch ute på bistron på Bauhaus,riktigt
fräscht ställe och perfekt för jag va så hungrig! Gött gött.


Daniel Sliper
Tack Daniel Sliper som gjorde så att giffarna vann idag!
0-1 slutade matchen,på bortaplan mot Ängelholm =D

STORT Grattis också såklart till Dragons som höll hela vägen! SM-guld! Nu kan man vara en stolt Sundsvallsbo =p



Natti Natti

Ciao ;)

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0