Grym utekväll igår!

Efter festen hos Ullberg igår så drog jag o Maria till Oscar,väldigt lugnt där vid den tiden,kom dit vid halv elva typ :)

Men alltefter tiden gick så fylldes det på med folk...vi satt och surrade med ett gäng grabbar från Karlstad. Sen dansade vi ju såklart,helt okej musik. Haha jag träffade Christian från jobbet också det var sjukt skoj =p

Kvällen var grym,lagom med alkohol,livet lekte igår,idag är en annan dag ;) Men det kan jag leva med för ikväll bär det av till Turkey! Oh vad jag längtar...

Lyssnar på musik på spotify,fick ÄNTLIGEN en inbjudan,fan vad grymt det är!!! Mmm oh lalala

Nej nu måste jag klä på mej och packa det sista här,sen blir det chill innan vi ska träffas och käka innan vi drar till flygplatsen,gött att åka härifrån Midlanda direkt till Antalyas flygplats.

Puss Puss

Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0