Bilder...


Mmm mumsig smörgåstårta!


Räkmackor som jag och mamma gjorde till eurovision i lördags,gött!


Uppdukat och klart...


Anders och mamma


På buss-stationen i söndags,supporterresa till Uppsala...


Lite packning :)


Mera packning,Tifo med mera...


Jubileumströja som jag köpte till brorsan...


Patrontröja till moi...


Lottförsäljning fanns på bussen,vann dock inget alls trots 7 lotter!


Frågesport,jag och Putte kom på andra plats =p 26 rätt av 30...

Även att jag var enda tjejen som åkte med så jag fick entrébiljetten,ibland är det bra att va tjej! ;)


Uppvärmning




Emil Forsberg värmer...han kom in i andra halvlek med nummer 10 på ryggen,
dom spelade med Sirius tröjor och dom gick inte till 33 så han fick spela med pappa
Leif "Foppa" Forsbergs avlagda nummer 10


Supporterläktarn,här hejade vi fram dom,räckte dock inte till seger...
Men solen lyste iaf med sin närvaro :)






En bil på parkeringen i gävlebro på vägen hem,hur fasen kan man köra runt
med en sån målning på bilen?! Shit asså att man ens kommer på tanken
att måla sådär...


Knäppte på den nya halsduken igår på matchen.

Nu ska jag ner och hämta tvätten och hänga den sen blir det packning för hela slanten!

Puss Puss

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0