TRÖTT!!!

Jag är så trött så jag håller på att dö men snart slutar jag och då blir det hem till sängen som gäller...jag håller på att somna här och det är dagens sanning!
Fick lov att ställa mej upp så jag inte skulle slockna...shit

Mina två red bull som jag fick av mamsen är som bortblåst nu :(

Får skriva mer imorn och lägga upp lite bilder på Janet,Kim och Laila Bagge som man träffade idag ;)

Jag har på mej min Heidi Klum idag och när det var dags för skivsigneringen och att få autograf utav Janet så sa hon: Åh jag älskar den där t-shirten den är jättesnygg! Sen var det Lailas tur och hon utbrast samma sak,det var superskoj,hon frågade var man kunde få tag på en... =p

Ciao

Puss Puss

xoxo

GODNATT!


Lägger upp denna bild så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0