Sommartid?

Öh! Njae inte riktigt va´? Inte i den här stan iallafall!

Igårkväll när jag kom hem från jobbet satte jag igång tvn direkt för att kolla fotbollen och ställde fram alla klockor en timme...fick man sova en timme mindre inatt då.

Sverige spelade iallafall oavgjort igår,tråkigt att man inte fick se ett par mål i kassen...men bättre oavgjort än förlust såklart :)

Nu har jag min första paus,började jobba 9:30,känns rätt okej att jobba idag ändå...lagom tempo.

Efter jobbet idag blir det lite mek med bilen med Anders,kolla och fixa lite grejer innan besiktningen på tisdagmorgon.

Bjuder på en låt:



Ciao så länge ha en mysig söndag...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0