Snart så...

snart gör jag kväll för idag,eller snart och snart..om två timmar. 21:15 loggar jag ut! Då blir det fort till bilen och i ilfart hem till lets dance-finalen,fan att jag missar typ nästan hela :( Vore skoj att ha sett det,men men man kan ju inte få allt,det har man ju märkt!

När jag kommer hem då blir det till att äta nåt gott och ta på sej morgonrocken och mysa ner sej i sängen eller soffan och äta nåt gott =p Får se om jag stannar på statoil innan jag åker hem och köper nå godis,får se,känns inte som jag har tid med det riktigt haha

Köpte ju lite godsaker idag när jag va på ica så...det får nog duga.


Om 8 veckor ligger man och steker sej på kleopatrastranden i 2 veckor Mmm nice d ska bli...


Ha en skön helg.

Ciao ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0